школа - лицей п. Тарутино
 
Пятница
20.12.2024
20:50
Приветствую Вас Гость
RSS
 
ТАРУТИНСКИЙ
 УЧЕБНО - ВОСПИТАТЕЛЬНЫЙ КОМПЛЕКС
Главная Регистрация Вход
Каталог статей »
Меню сайта

Форма входа

Категории раздела
ЗНО. ДПА. [22]
Нормативная база. Министерство. [102]
Учебные программы. [23]
БЛАГОТВОРИТЕЛЬНЫЕ ВЗНОСЫ.ДОХОДЫ И РАСХОДЫ. [2]
Нормативная база. Тарутинский УВК. [3]
Спортсмены школы. [12]
Жизнь школы в районной газете "Знамя труда". [25]

Часы

Поиск

Главная » Статьи » Нормативная база. Министерство.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури

 

При оцінюванні навчальних досягнень учнів основної групи за показником навчального нормативу визначають рівень навчальних досягнень (низький, середній, достатній, високий), а потім за технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляють оцінку в балах (таблиця).

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Показники навчальних нормативів

Бали

Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета; розрізняє та виконує відповідно до вимог лише елементи фізичних вправ

 

Низький

1

Середній

4

Достатній

7

Високий

10

Учень (учениця) виявляє розуміння основних положень навчального матеріалу, наводить приклади; техніка виконання фізичних вправ має незначні відхилення від встановлених вимог, які аналізуються та виправляються з допомогою вчителя

Низький

2

Середній

5

Достатній

8

Високий

11

Учень (учениця) володіє узагальненими, міцними знаннями з предмета; має достатню тактичну підготовку для виконання навчальних завдань; має системні навички техніки виконання фізичних вправ, що відповідають встановленим вимогам

Низький

3

Середній

6

Достатній

9

Високий

12

 

На сучасному етапі, з метою формування позитивного ставлення учнів до занять фізичною культурою та підвищення рівня їх рухової активності, оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури має здійснюватися в особистісно-зорієнтованому аспекті. В основу  особистісно-зорієнтованого оцінювання покладаються: особисті досягнення школярів на протязі навчального року; активна робота учнів на уроках фізичної культури; залучення учнів до занять фізичною культурою в позаурочний час; участь у змаганнях всіх рівнів. На основі зазначених показників вчителям рекомендується застосовувати різноманітні системи нарахування «бонусних» балів. Зазначені системи  корекції оцінювання мають погоджуватися педагогічною радою школи.

       Під час оцінювання  необхідно:

-            здійснювати індивідуальний підхід, тобто створювати для учня умови, які відповідають особливостям його розвитку, рівню фізичного підготовленості, стану здоров’я;

-            конкретизувати завдання, визначене змістом даного уроку, за яке учня буде оцінено;

-            застосовувати гласність оцінки (своєчасно інформувати учня про оцінку з коротким аналізом виконання учнем рухової дії).

 

Категория: Нормативная база. Министерство. | Добавил: basketbol (04.02.2012)
Просмотров: 572 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Футбольный клуб Тарутино
  • Раннее развитие детей. Сайт Лены Даниловой
    Тарутино 
    Праздники Украины Powered by BannerFans.com
    КЛАСна компанія

    Архив записей

    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Наш опрос
    Оцените мой сайт
    Всего ответов: 132

    Block title
    счетчик посещений


    Copyright MyCorp © 2024
    Создать бесплатный сайт с uCoz