Н А В Ч А Н Н Я Г Р А М О Т И (За підручником: Вашуленко М.С., Вашуленко О.В.) __________________________________________________________
1 ч Добукварний період (14 год) Знайомство з букварем. (с.3-5) 1 2 п Ознайомлення з письмовим приладдям, умовними позначками зошита, правилами сидіння за партою під час письма. 1 3 ч Дитячі спогади про відпочинок улітку. Практичне ознайомлення зі словом, реченням. (с.6-7) 1 4 п Проведення ліній у певному напрямку. 1 5 ч Закріплення знань про речення. Складання речень за заданою моделлю. (с.8) 1 6 п Наведення, домальовування, розфарбовування малюнків, Бесіда за малюнком. Складання речень. 1 7 ч Формування умінь задавати запитання і відповідати на них. Уявлення про діалог. Слухання і розповідь казки. Робота з дитячою книжкою. (с.9) 1 8 ч Розширення уявлень дітей про слова та речення. Розподіл предметів за семантичними групами (люди, тварини, овочі, фрукти…)(с. 10-11) 1 9 п Ознайомлення з основним рядком сітки зошита. Зображення предметів у рядку. Складання речень за малюнками. 1 10 ч Закріплення знань про слова та їх роль у реченні. Ознайомлення зі словами- ознаками предметів та словами, що означають дії. Слова протилежні за значенням. (с.12-13) 1 11 п Закріплення вміння писати у рядку. Написання прямих і похилих ліній у рядку. Складання речень за малюнком. 1 12 ч Ознайомлення учнів зі складовою будовою слів. Поділ слів на склади. Поняття про наголос. (с.14-15) 1 13 п Ознайомлення з міжрядковою лінією. Складання речень за малюнками. 1 14 п Похила лінія. Поділ слів на склади. 1 15 ч Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення. Поділ слів на склади. Наголос. (с,16) 1 16 п Зображення прямих похилих ліній, прямих із заокругленням вгорі і внизу. Поділ слів на склади. Знаходження однакових предметів. 1 17 ч Уявлення про голосні і приголосні звуки. Позначення цих звуків умовними знаками. Звуковий аналіз слів. (с.17) 1 18 п Закріплення вміння письма похилих ліній, заокруглених унизу і вгорі. Робота за схемами. 1 19 ч Уявлення про тверді і м'які приголосні, їх умовне позначення. (с.18) 1 20 п Письмо півовалів і овалів у повній сітці зошита. Послідовність письма елементів. Звуковий аналіз слів. 1 21 ч Повний звуковий аналіз слів. Складання речень за заданою графічною моделлю. Робота з дитячою книжкою. Розучування лічилок, мирилок, потішок. (с.19) 1 22 ч Повний звуковий аналіз слів. Складання речень . 1 23 п Зображення петель з похилими лініями. Зіставлення предметів з різними лініями. Складання речень за малюнками. 1 24 ч Культура мовлення і культура спілкування. (с.20) 1 25 п Письмо елементів плавним рухом знизу вгору. Порівняння елементів у рядку і на малюнку. 1 26 ч Складання розповіді за серією малюнків. Узагальнювальний урок добукварного періоду (с.21) 1 27 п Письмо вивчених елементів. Складання речень. Звуковий аналіз слів. 1 28 п Повторення правил письма у зошиті. Письмо різних елементів у рядку. 1 29 ч Букварний період. (76 годин) Звук(А). Позначення його буквою Аа. (с.22-23) 1 30 п Аналіз складових елементів малої букви а. Письмо малої букви а. 1 31 ч Звук (у). Буква Уу. (с.24-25) 1 32 п Письмо малої букви у. Вправляння у звуковому аналізі слів. Складання речень за малюнком у зошиті. 1 33 ч Звук (о). Буква Оо. Складання розповіді за малюнком на с.27. (с.26-27) 1 34 п Порівняння малих букв а –о. Письмо малої і великої букви Оо. 1 35 ч Закріплення звукового значення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. 1 36 ч Звук (и). Буква и. Однина і множина. (с.28-29) 1 37 п Порівняння малих букв и – у. Письмо малої букви и. 1 38 ч Звук (м). Буква «ем». Перехід до читання прямих складів типу злиття пг. (с.30-31) 1 39 п Письмо малої букви м. Письмо прямих та обернених складів з буквою м. 1 40 ч Звук (і). Буква Іі. Звук (і) в ролі окремого слова. 1 41 п Письмо малої і великої букви Іі. Письмо складів з буквою і. (с.32-33) 1 42 п Закріплення письма вивчених букв. 1 43 ч Звук (н). Буква «ен». Читання складів, слів, речень. (с.34-35) 1 44 п Письмо малої букви н. Встановлення відповідності між вивченими друкованими і рукописними буквами. 1 45 ч Закріплення звукового значення вивчених букв, умінь читати з ними склади, слова і речення. 1 46 п Закріплення письма вивчених букв. Списування з друкованих складів, слів. 1 47 ч Звуки (л), (л'). Буква «ель». (с.36-37) 1 48 п Зіставлення форм малих букв м і л. Письмо малої букви л, складів і слів з нею. 1 49 ч Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою л. Наголос у словах. (с.38-39) 1 50 ч Звуки (в), (в'). Буква «ве». Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони. Ознайомлення з анаграмами. (с. 40-41)Робота з дитячою книжкою. 1 51 п Письмо малої букви в (закритої і відкритої). Складів і слів з нею. 1 52 ч Закріплення вміння читати букву в у складах, словах і текстах. (с.42-43) 1 53 п Закріплення письма малої букви в у складах і словах. 1 54 ч Звуки (с), (с'). Буква «ес». (с.44-45) 1 55 п Письмо малої і великої букви Сс. Письмо складів, слів, речень. 1 56 п Письмо великої букви Л. 1 57 ч Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Сс. (с.46-47) 1 58 п Письмо великої букви А. Диктант вивчених букв. 1 59 ч Звук (к), (к'). Буква «ка». (с.48-49) 1 60 п Письмо малої букви к( верхнє, середнє, нижнє поєднання ) 1 61 ч Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою к. (с.50-51) 1 62 п Письмо великої букви К. 1 63 ч Закріплення звукового значення вивчених букв. Робота з дитячою книгою. 1 64 ч Звуки (р), (р'). Буква «ер». (с.52-53) 1 65 п Письмо малої букви р. Списування друкованих слів. 1 66 ч Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Рр. (с.54-55) 1 67 п Письмо великої букви Р. Записування слів під диктовку. 1 68 ч Звуки (п), (п')., буква «пе». 1 69 п Письмо малої букви п. Письмо складів і слів з буквою п. 1 70 п Письмо під диктовку. Складання звукових моделей слів. 1 71 ч Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою п. (с.58-59) 1 72 п Письмо великої букви П. Письмо слів і речень з великою П. 1 73 ч Підсумковий урок. Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. 1 74 п Письмо великої букви Н, слів і речень з нею. 1 75 ч Звуки (т), (т'). Буква «те». (с. 60-61) 1 76 п Письмо малої і великої букви т. 1 77 ч Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою т. (с.62-63) 1 78 ч Звук (е). Буква Ее. (с.64-65) 1 79 п Письмо малої букви е. 1 80 ч Закріплення вивченої букви Ее. Удосконалення навичок читання. (с.66-67) 1 81 п Письмо великої букви Е. 1 82 ч Звуки (д), (д'), буква «де». (с.68-69) 1 83 п Письмо малої букви д. 1 84 п Письмо великої букви У. 1 85 ч Закріплення звуків (д), (д') 1 86 п Письмо великої букви Д, слів та речень з нею. 1 87 ч Звуки (з), (з'), буква «зе». Заучування скоромовки. (с.72-73) 1 88 п Письмо малої букви з. 1 89 ч Удосконалення навички читання слів з буквою з. (с.74-75) 1 90 п Письмо великої букви З. 1 91 ч Удосконалення навички читання слів з вивченими буквами. Робота з дитячою книгою. 1 92 ч Буква ь «знак м'якшення». Позначення цим знаком м'якості приголосних звуків. (с.76) 1 93 п Письмо ь окремо та у поєднанні з іншими буквами. 1 94 ч Закріплення букви ь. (с. 77) 1 95 п Закріплення вміння писати вивчені букви, слова з вивченими буквами. 1 96 ч Звуки (б), (б'). Буква «бе». Вправи на зіставлення вимови слів зі звуками (б), (п). (с78-79) 1 97 п Письмо малої букви б. Записування букв у вказаній послідовності. 1 98 п Письмо великої букви В. 1 99 ч Закріплення букви Бб. Робота над інтонацією питальних речень. (с.80-81) 1 100 п Письмо великої букви Б. 1 101 ч Закріплення знань і умінь, пов'язаних з вивченими буквами. 1 102 п Письмо великої букви Н. 1 103 ч Звуки (г), (г'), буква «ге». (с.82-83) 1 104 п Письмо малої і великої букви г. 1 105 ч Вправи на читання слів, речень, текстів з вивченими буквами. Робота з дитячою книжкою. 1 106 ч Звуки (г), (г'), буква «ге». Засвоєння українських слів, поданих в Букварі, зі звуком (г) (с.84-85)) 1 107 п Письмо малої букви г. 1 108 ч Закріплення звуків (г), (г). Букв Гг,Гг. Удосконалення навичок читання. (с.86-87) 1 109 п Письмо великої букви Г. 1 110 ч Закріплення знань і умінь, пов'язаних з вивченими буквами. 1 111 п Закріплення вміння писати вивчені букви. 1 112 п Закріплення вміння писати вивчені букви. 1 |