школа - лицей п. Тарутино
 
Вторник
14.05.2024
04:12
Приветствую Вас Гость
RSS
 
ТАРУТИНСКИЙ
 УЧЕБНО - ВОСПИТАТЕЛЬНЫЙ КОМПЛЕКС
Главная Регистрация Вход
Каталог файлов »
Меню сайта

Форма входа

Категории раздела
Календарно - таматическое планирование [15]

Часы

Поиск

Главная » Файлы » Начальная школа.1 - 4 классы. » Календарно - таматическое планирование

Календарно - тематичне планування 1 - й клас Н А В Ч А Н Н Я Г Р А М О Т И (за новою програмою)
24.08.2012, 20:59
Н А В Ч А Н Н Я                  Г Р А М О Т И
       (За підручником: Вашуленко М.С., Вашуленко О.В.)
         __________________________________________________________

1
ч Добукварний період (14 год)
Знайомство з букварем. (с.3-5) 1
2
п Ознайомлення з письмовим приладдям, умовними позначками зошита, правилами сидіння за партою під час письма. 1
3
ч Дитячі спогади про відпочинок улітку. Практичне ознайомлення зі словом, реченням. (с.6-7) 1
4
п Проведення ліній у певному напрямку. 1
5
ч Закріплення знань про речення. Складання речень за заданою моделлю. (с.8) 1
6
п Наведення, домальовування, розфарбовування малюнків, Бесіда за малюнком. Складання речень. 1
7
ч Формування умінь задавати запитання і відповідати на них. Уявлення про діалог.  Слухання і розповідь казки. Робота з дитячою книжкою. (с.9) 1
8
ч Розширення уявлень дітей про слова та речення. Розподіл предметів за семантичними групами (люди, тварини, овочі, фрукти…)(с. 10-11) 1
9
п Ознайомлення з основним рядком сітки зошита. Зображення предметів у рядку. Складання речень за малюнками. 1
10
ч Закріплення знань  про слова та їх роль у реченні. Ознайомлення зі словами- ознаками предметів та словами, що означають дії. Слова протилежні за значенням. (с.12-13) 1
11
п Закріплення вміння писати у рядку. Написання прямих і похилих ліній у рядку. Складання речень за малюнком. 1
12
ч Ознайомлення учнів зі складовою будовою слів. Поділ слів на склади. Поняття про наголос. (с.14-15) 1
13
п Ознайомлення з міжрядковою лінією. Складання речень за малюнками. 1
14
п Похила лінія.  Поділ слів на склади. 1
15
ч Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення. Поділ слів на склади. Наголос. (с,16) 1
16
п Зображення прямих похилих ліній, прямих із заокругленням вгорі і внизу. Поділ слів на склади. Знаходження однакових предметів. 1
17
ч Уявлення про голосні і приголосні звуки. Позначення цих звуків умовними знаками. Звуковий аналіз слів. (с.17) 1
18
п Закріплення вміння письма похилих ліній, заокруглених унизу і вгорі. Робота за схемами. 1
19
ч Уявлення про тверді і м'які приголосні, їх умовне позначення. (с.18) 1
20
п Письмо півовалів і овалів у повній сітці зошита. Послідовність письма елементів. Звуковий аналіз слів. 1
21
ч Повний звуковий аналіз слів. Складання речень за заданою графічною моделлю. Робота з дитячою книжкою. Розучування лічилок, мирилок, потішок. (с.19) 1
22
ч Повний звуковий аналіз слів. Складання речень . 1
23
п Зображення петель з похилими лініями. Зіставлення предметів з різними лініями. Складання речень за малюнками. 1
24
ч Культура мовлення і культура спілкування. (с.20) 1
25
п Письмо елементів плавним рухом знизу вгору. Порівняння елементів у рядку і на малюнку. 1
26
ч Складання розповіді за серією малюнків. Узагальнювальний  урок добукварного періоду (с.21) 1
27
п Письмо вивчених елементів. Складання речень. Звуковий аналіз слів. 1
28
п Повторення правил письма у зошиті. Письмо різних елементів у рядку. 1
29
ч              Букварний період. (76 годин)
Звук(А). Позначення його буквою Аа. (с.22-23) 1
30
п Аналіз складових елементів малої букви  а. Письмо малої букви  а. 1
31
ч Звук (у). Буква Уу. (с.24-25) 1
32
п Письмо малої букви  у. Вправляння у звуковому аналізі слів. Складання речень за малюнком у зошиті. 1
33
ч Звук (о). Буква Оо. Складання розповіді за малюнком на с.27. (с.26-27) 1
34
п Порівняння малих букв а –о. Письмо малої і великої букви Оо. 1
35
ч Закріплення звукового значення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. 1
36
ч Звук (и). Буква и. Однина і множина. (с.28-29) 1
37
п Порівняння малих букв и – у. Письмо малої букви и. 1
38
ч Звук (м). Буква «ем». Перехід до читання прямих складів типу злиття пг. (с.30-31) 1
39
п Письмо малої букви м. Письмо прямих та обернених складів з буквою м. 1
40
ч Звук (і). Буква Іі. Звук (і) в ролі окремого слова. 1
41
п Письмо малої і великої букви Іі. Письмо складів з буквою і. (с.32-33) 1
42
п Закріплення письма вивчених букв. 1
43
ч Звук (н). Буква «ен». Читання складів, слів, речень. (с.34-35) 1
44
п Письмо малої букви н. Встановлення відповідності між вивченими друкованими і рукописними буквами. 1
45
ч Закріплення звукового значення вивчених букв, умінь читати з ними склади, слова і речення. 1
46
п Закріплення письма вивчених букв. Списування з друкованих складів, слів. 1
47
ч Звуки (л), (л'). Буква «ель». (с.36-37) 1
48
п Зіставлення форм малих букв м і л. Письмо малої букви л, складів і слів з нею. 1
49
ч Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою л. Наголос у словах. (с.38-39) 1
50
ч Звуки (в), (в'). Буква «ве». Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони. Ознайомлення з анаграмами. (с. 40-41)Робота з дитячою книжкою. 1
51
п Письмо малої букви  в (закритої і відкритої). Складів і слів з нею. 1
52
ч Закріплення вміння читати букву в у складах, словах і текстах. (с.42-43) 1
53
п Закріплення письма малої букви в у складах і словах. 1
54
ч Звуки (с), (с'). Буква «ес».  (с.44-45) 1
55
п Письмо малої і великої букви Сс. Письмо складів, слів, речень. 1
56
п Письмо великої букви Л. 1
57
ч Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Сс. (с.46-47) 1
58
п Письмо великої букви А. Диктант вивчених букв. 1
59
ч Звук (к), (к'). Буква «ка». (с.48-49) 1
60
п Письмо малої букви  к( верхнє, середнє, нижнє поєднання ) 1
61
ч Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою к. (с.50-51) 1
62
п Письмо великої букви К. 1
63
ч Закріплення звукового значення вивчених букв. Робота з дитячою книгою. 1
64
ч Звуки (р), (р'). Буква «ер». (с.52-53) 1
65
п Письмо малої букви р. Списування друкованих слів. 1
66
ч Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Рр. (с.54-55) 1
67
п Письмо великої букви Р. Записування слів під диктовку. 1
68
ч Звуки (п), (п')., буква «пе». 1
69
п Письмо малої букви п. Письмо складів і слів з буквою п. 1
70
п  Письмо під диктовку. Складання звукових моделей слів. 1
71
ч Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою п. (с.58-59) 1
72
п Письмо великої букви П. Письмо слів і речень з великою П. 1
73
ч Підсумковий урок. Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. 1
74
п Письмо великої букви Н, слів і речень з нею. 1
75
ч Звуки (т), (т'). Буква «те». (с. 60-61) 1
76
п Письмо малої  і великої букви т. 1
77
ч Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою т. (с.62-63) 1
78
ч Звук (е). Буква Ее. (с.64-65) 1
79
п Письмо малої букви е. 1
80
ч Закріплення вивченої букви Ее. Удосконалення навичок читання. (с.66-67) 1
81
п Письмо великої букви Е. 1
82
ч Звуки (д), (д'), буква «де».  (с.68-69) 1
83
п Письмо малої букви д. 1
84
п Письмо великої букви У. 1
85
ч Закріплення звуків (д), (д') 1
86
п Письмо великої букви Д, слів та речень з нею. 1
87
ч Звуки (з), (з'), буква «зе». Заучування скоромовки. (с.72-73) 1
88
п Письмо малої букви з. 1
89
ч Удосконалення навички читання слів з буквою з.  (с.74-75) 1
90
п Письмо великої букви З. 1
91
ч Удосконалення навички читання слів з вивченими буквами. Робота з дитячою книгою. 1
92
ч Буква ь «знак м'якшення». Позначення цим знаком м'якості приголосних звуків. (с.76) 1
93
п Письмо ь окремо та у поєднанні з іншими буквами. 1
94
ч Закріплення букви ь. (с. 77) 1
95
п Закріплення вміння писати вивчені букви, слова з вивченими буквами. 1
96
ч Звуки (б), (б'). Буква «бе». Вправи на зіставлення вимови слів зі звуками (б), (п). (с78-79) 1
97
п Письмо малої букви б. Записування букв у вказаній послідовності. 1
98
п Письмо великої букви В. 1
99
ч Закріплення букви Бб. Робота над інтонацією питальних речень. (с.80-81) 1
100
п Письмо великої букви Б. 1
101
ч Закріплення знань і умінь, пов'язаних з вивченими буквами. 1
102
п Письмо великої букви Н. 1
103
ч Звуки (г), (г'), буква «ге». (с.82-83) 1
104
п Письмо малої і великої букви г. 1
105
ч Вправи на читання  слів, речень, текстів з вивченими буквами. Робота з дитячою книжкою. 1
106
ч Звуки (г), (г'), буква «ге». Засвоєння українських слів, поданих в Букварі, зі звуком (г) (с.84-85)) 1
107
п Письмо малої букви г. 1
108
ч Закріплення звуків (г), (г). Букв Гг,Гг. Удосконалення навичок читання. (с.86-87) 1
109
п Письмо великої букви Г. 1
110
ч Закріплення знань і умінь, пов'язаних з вивченими буквами. 1
111
п Закріплення вміння писати вивчені букви. 1
112
п Закріплення вміння писати вивчені букви. 1
Категория: Календарно - таматическое планирование | Добавил: basketbol
Просмотров: 2753 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Футбольный клуб Тарутино
  • Раннее развитие детей. Сайт Лены Даниловой
    Тарутино 
    Праздники Украины Powered by BannerFans.com
    КЛАСна компанія

    Архив записей

    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Наш опрос
    Оцените мой сайт
    Всего ответов: 131

    Block title
    счетчик посещений


    Copyright MyCorp © 2024
    Создать бесплатный сайт с uCoz